Monday, December 21, 2009

MASTIKA hentam STRAIGHT EDGE?..

Hari rabu lepas..aku ke Larkin Central utk hantar awek aku blk kg..so aku singgah jap kedai mamak utk belek-belek magazine yg ada..aku perasan la buku mastika nie..yang buat aku tertarik ada tajuk 'straight edge tak pesongkan akidah kami'..tak silap aku laa..aku pun bukak mukasurat berkenaan..aku tak baca sampai habis tapi aku tengok cara mastika nie mcm nk hentam budak-budak straight edge..haih media sekarang nie mmg suka kan 'tabur pasir dlm periuk nasi org lain'..ada je tak kena dekat mata diorang..dulu sibuk hentam sal underground scene now nk hentam straight edge..bagi aku straight edge nie satu diet yang bagus tok kita amal kn..tak ada kena mengena pun dgn agama atau akidah kita..so siapa-siapa yg belum baca tue beli la cepat-cepat..korg tafsir la sendiri isi-isi tersurat & tersirat buku mastika nie..nasib baik mastika nie interview org-org yg berpengalaman..jangan interview bdk bodoh tepi jalan sudah..

No comments:

Post a Comment